Канал “Россия 24” заявив, що зібрав в одній студії бійців ЗСУ і бойовиків Л/ДНР, «які втомилися вбивати»: Хто із наших фронтовиків погодився на пропагандистське шоу?

Канал “Россия 24” заявив, що зібрав в одній студії бійців ЗСУ і бойовиків “ЛДНР”

Російський державний телеканал “Росія 24” в суботу, 24 серпня (День Незалежності України), планує показати програму “Окопна правда”, в якій нібито взяли участь колишні військовослужбовці Збройних сил України і бойовики незаконних збройних формувань “ЛНР/ДНР”, пише Новинарня.

В анонсі програми ведучий Олександр Рогаткін називає події на Сході України “громадянською війною” і стверджує, що зібрав “бійців, які втомилися вбивати один одного”.

За словами одного з творців “Окопної правди”, блогера Олександра Мединського, до цієї зустрічі готувалися “декілька років”. Він опублікував фото зі зйомок, а також учасників програми, які позують разом у цивільному:

Прізвища й підрозділи чоловіків у формі ЗСУ типу “піксель”, яких іменують “[колишніми] військовослужбовцями Збройних сил України”, не називаються.

Один із них має на кітелі нагороди, під ним – тільник, як у колишніх ВДВ.

Не виключено, залучені до зйомок особи можуть бути акторами.

Як інформувала “Новинарня“, на 18:00 12 липня було призначено телеміст “Надо поговорить” між каналами NewsOne, який контролює кум Путіна Віктор Медведчук, і фінансованим Кремлем каналом країни-агресора “Россия 24”, де працює пропагандист Дмитро Кисельов.

Заяву з цього приводу видав президент Володимир Зеленський, який назвав телеміст провокацією двох політичних таборів в Україні.

Секретар РНБО Олександр Данилюк також назвав телеміст провокацією.

Служба безпеки України заявила про необхідність скликати позачергове засідання Ради національної безпеки та оборони України та запровадити санкції проти юридичних осіб, що здійснюють мовлення під логотипами телеканалів NewsOne та “112 Україна”.

Генеральна прокуратура зареєструвала провадження про замах на скоєння державної зради через пропозицію українського телеканалу NewsOne влаштувати телеміст “Надо поговорить” з російським пропагандистським каналом “Россия 24”.

Згодом телеканал NewsOne заявив про скасування телемоста “Надо поговорить”.
ЗСУ і бойовиків “ЛДНР”

Share