Комп’ютерний вірус чи технічна несправність? У системі продажу квитків «Укрзалізниці» стався масштабний збій: всі, хто заплатив гроші, — не отримали квитків

У системі продажу квитків «Укрзалізниці» стався масштабний збій.

Багато українців після оплати не отримали на електронну пошту документи на проїзд.

В онлайн-системі продажу квитків «Укрзалізниці» сьогодні стався масштабний збій, у результаті якого багато українців після оплати не отримали на електронну пошту документи на проїзд.

Як повідомляється на офіційній сторінці «Укрзалізниці» в Facebook, в компанії це пояснили великим навантаженням на booking.uz.gov.ua, яка зросла в шість разів після старту продажу квитків на новорічні свята.

«Для забезпечення здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці були накладені певні обмеження. Зараз робота онлайн-системи booking.uz.gov.ua стабілізована», – запевняють у компанії.

Також компанія запевняє, що клієнти, які заплатили до 19.00, угоди яких були підтверджені банком, починають отримувати свої квитки.

У разі непідтвердження угоди банком – кошти повертаються на рахунки.

Якщо ж заявлена операція залишилася без результату – клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією: за телефоном 044 591 19, на електронну адресу booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до онлайн-систему продажу квитків обіцяють зняти після обробки всіх запитів від клієнтів, які не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14.00 до 20.00.

Компанія приносить вибачення пасажирам за тимчасові незручності.

Як повідомляли Українські Новини, «Укрзалізниця» відкрила продаж квитків на всі пасажирські поїзди, що відправляються з 9 грудня 2018 року до 20 грудня включно.

В останній тиждень листопада зміниться графік курсування деяких поїздів.

Раніше з Мукачева в Будапешт запустили потяг в тестовому режимі.

Share