Ми в трійці найкращих! Ролик про збройні сили України визнали шедевром на міжнародній арені

Ролик ЗСУ «Балада про піхоту» — в першій трійці світового рейтингу.

Бізнес Інсайдер (Business Insider) — один з провідних світових новинних порталів, опублікував рейтинг рекламних роликів збройних сил різних країн від We are the Mightly — міжнародного порталу військової індустрії, повідомляє Бізнес-медіа.

Друга позиція в рейтингу — у ролика Сухопутних військ ЗСУ, створеного в 2016 році креативним агентством TABASCO, що реалізувало більше 50 проектів соціальної реклами в Україні, включаючи знаменитий кінорекламний цикл «Пам’ятаємо. Пишаємося. Переможемо. 1945 — 2015 »

«Чи є в армійському спорядженні більш значуща річ, ніж лопата? — задаються питанням колеги з Mightly, і продовжують, — Відео з України, це реально «шедевр» з точки зору кіностілістиці і самої історії.

Воно неймовірно. Чесно кажучи, було складно поставити його на друге місце».

«Балада про піхоту» — це 2-хвилинна сага, яка розповідає про службу українського солдата, без пафосу і пози, закликаючи приєднатися до армійського братерства,» — розповідає про відеороботу автор історії і креативний директор агентства Олександр Смирнов.

Крім українського презентаційного фільму, в трійку кращих світових «армійських реклам», увійшов шведський ролик від Boot Camp & Military Fitness Institute, що з посмішкою порівнює армійські кінокліше і реальність.

На третьому місці Нідерланди, в відео яких прямим текстом зазначено, що армії країни не потрібні «бовдури», які вважають, що армійська служба — це гра…

Режисером історії наших ЗСУ став Елі Свердлов, оператор — Дмитро Яшенков.

Музична тема фільму «Межі» була спеціально написана ізраїльським композитором Томером Біраном.

Вітаємо TABASCO з черговим міжнародним визнанням, на цей раз військових проффі.

Але найголовніше для нас і напевно для самих авторів, то що «Сагу про українську піхоту» за два роки на youtube подивилося близько мільйона глядачів.

Share