Уже з першого дня 2018 року стало на одну бригаду тактичної авіації більше, — розповіли в прес-службі Командування Повітряних Сил.
За Планом Державної програми розвитку Збройних Сил України на період до 2030 року продовжується переформування й нарощення боєздатності авіаційних частин Повітряних Сил.
Найближчими завданнями на 2018–2020 роки є планове відновлення авіаційного парку та аеродромної інфраструктури, а також поетапне нарощення боєздатності військової авіації.
У рамках виконання Плану вже 1 січня 2018 року відбулося переформування однієї зі старіших авіаційних частин Повітряних Сил — винищувальної авіаційної ескадрильї, що дислокується в смт Озерне на Житомирщині.
Вона стала бригадою тактичної авіації. Раніше частина вже мала такий статус, поки зрештою в процесі скорочення не була переформована в окрему авіаескадрилью.
Треба згадати і про те, що на зорі незалежності України полк ніс бойове чергування у системі ППО на літаках МіГ-23МЛД, то невдовзі його льотному та інженерно-технічному складу довелося перенавчатися на МіГ-29 і майже одразу — вже на Су-27.
Аеродром знав гіркі часи, коли і пального для виконання польотів бракувало, і справної авіаційної техніки з допустимим ресурсом залишалися лічені одиниці.
Та нині все змінилося. Є пальне для виконання заходів підготовки льотного складу, є й достатня кількість справної авіатехніки, парк якої постійно поповнюється. І ця тенденція стосується не лише цієї авіачастини.
Як підкреслюють в Командуванні Повітряних Сил, вона є типовою для авіачастин усього виду.
Від початку проведення антитерористичної операції заводи здають по декілька літаків на місяць.
До того ж— не лише капітально відремонтованих, а й модернізованих. Протягом двох останніх років Повітряні Сили отримали понад 6 десятків відремонтованих та модернізованих літальних апаратів.
Як запевнив начальник штабу авіації Командування Повітряних Сил полковник Олег Захарчук, сьогодні немає льотчиків, які не літають — в небо піднімаються 100% пілотів. І польоти у частинах відбуваються щотижня, інколи — по декілька льотних змін.
Що ж стосується молоді, нещодавних випускників льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил, то вони не лише за довоєнними українськими показниками, але й за західними мірками підготовлені відмінно.
За чотири місяці середній наліт на одного випускника склав 64 години. Для порівняння, ще років п’ять тому такими показниками не могли похизуватися й досвідчені льотчики стройових частин! Окрім того, вже наприкінці льотної практики курсанти-випускники отримали класну кваліфікацію «льотчик 3-го класу». Нині вони проходять службу в новоствореній бригаді та незабаром отримають допуск до несення бойового чергування у системі ППО держави.
I simply want to say I am newbie to blogging and site-building and absolutely loved this web page. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You certainly have fabulous articles. Cheers for sharing your web-site.